Spodaj je prikazana časovnica dogodkov glede na obravnavani akt (predpis, zakon, odločitev) Državnega zbora. V časovnici so prikazani vloženi amandmaji in glasovanja o posameznih amandmajih in predlaganem aktu. S klikom na dogodek znotraj časovnice se nad njo prikaže vsebina posameznega amandmaja/ glasovanje poslancev Državnega zbora o amandmajih in predlaganemu aktu.
Spodaj so navedene posamezne obravnave akta. Razvrščene so glede na zaporedno številko obravnave in datum, na desni strani pa so navedeni podatki o glasovanjih ZA posamezni akt in glasovanjih PROTI posameznemu aktu. S klikom na posamezno obravnavo akta v Državnem zboru se vam prikaže razdelitev glasovanj poslancev po volilnih enotah in poslanskih skupinah.
druga obravnava DZ - nujni postopek
zavrnjen
druga obravnava DZ - nujni postopek
zavrnjen
druga obravnava DZ - nujni postopek
zavrnjen
tretja obravnava - nujni postopek
sprejet
Spodaj so prikazani predlagani amandmaji, ki so bili vloženi v obravnavani akt/ predpis. Razvidna je tudi vsebina predlaganega amandmaja ter obrazložitev predlagalca, zakaj je amandma vložil. Razvidno je tudi ali je bil amandma sprejet ali ne.
Vsebina
V besedilu novega drugega odstavka 13. člena se beseda »prilivi« nadomesti z besedo »prejemki«.
Razlaga
S predlaganim amandmajem se upošteva pripombo Zakonodajno – pravne službe Državnega zbora RS.
Vsebina
V novem 28.a členu se besedilo drugega in tretjega odstavka spremeni tako, da se glasi: »(2) Če neposredni uporabnik ne posreduje zahtevka v roku iz prejšnjega odstavka, Vlada Republike Slovenije zadrži izvrševanje proračuna na integralnih postavkah neposrednega uporabnika v višini nečrpanih namenskih sredstev EU do predložitve navedenih zahtevkov. (3) Ne glede na prejšnji odstavek Vlada Republike Slovenije ne zadrži izvrševanja proračuna, če neposredni uporabnik zahtevka iz prvega odstavka tega člena ne predloži zaradi dejstev, na katera ne more vplivati.«.
Razlaga
S predlaganim amandmajem se upošteva pripombo Zakonodajno – pravne službe Državnega zbora RS. Hkrati se v povezavi s tretjim odstavkom pojasnjuje, da se bodo kot dejstva, na katera neposredni uporabnik ne more vplivati, upoštevale tiste situacije, pri katerih bo neposredni uporabnik izkazal svojo aktivnost pri pridobivanju dokumentov in drugih listin za pripravo zahtevka za povračilo sredstev iz EU, pa teh kljub prizadevanju ni uspel pridobiti pravočasno zaradi neodzivnosti upravičenca.
Vsebina
Za 6. členom se dodata nov 6.a in 6.b člen, ki se glasita: »6.a člen (1) Za sredstva za projekte, ki se financirajo iz sredstev evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2007–2013, ki so bili izplačana iz državnega proračuna pred uveljavitvijo tega zakona, morajo neposredni uporabniki organu za potrjevanje predložiti zahtevke za povračilo sredstev najkasneje v 15 dneh od uveljavitve tega zakona. (2) Če neposredni uporabnik ne posreduje zahtevka v roku iz prejšnjega odstavka, Vlada RS postopa po drugem odstavku 28.a člena zakona. (3) Ne glede na prejšnji odstavek Vlada Republike Slovenije ne postopa po drugem odstavku 28.a člena zakona, če neposredni uporabnik zahtevka iz prvega odstavka tega člena ne predloži zaradi dejstev, na katera ne more vplivati. 6.b člen Uredbo o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007-2013 (Uradni list RS, št. 17/09 , 40/09 , 3/10 , 31/10 , 79/10 in 4/13 ) je treba uskladiti s tem zakonom v osmih dneh od uveljavitve tega zakona.«
Razlaga
S predlaganim amandmajem, s katerim se dodajata dve prehodni določbi, se upošteva pripombo Zakonodajno – pravne službe Državnega zbora RS, kar pomeni, da se s prehodno določbo določa 15 dnevni rok za posredovanje zahtevkov za povračilo sredstev iz Evropske unije tudi za tiste projekte, ki se financirajo iz sredstev evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2007–2013, ki so bila za ta namen izplačana iz državnega proračuna pred uveljavitvijo tega zakona. Tudi v teh primerih je določena posledica, če je rok prekoračen in izjema, pri katerih posledica ne bo nastopila. Poleg tega je treba zaradi novega 28.a člena, ki se dodaja s 4. členom tega predloga zakona, uskladiti tudi Uredbo o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007-2013, in sicer zato, ker uredba sedaj določa daljši rok za vložitev zahtevka za povračilo sredstev (30 dni), ki se z novo zakonsko določbo skrajšuje na 15 dni. Krajšemu roku bo treba prilagoditi tudi druge določbe uredbe (npr. o neupravičeni porabi sredstev državnega proračuna za kohezijsko politiko v primeru, da sredstva še niso povrnjena v proračun).
Vsebina
Besedilo 3. člena se spremeni tako, da se glasi: »V prvem odstavku 27. člena se v 4. točki za četrto alinejo doda nova peta alineja, ki se glasi: » - predujma za kritje začetnih stroškov stečajnega postopka po 233. členu Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14 - uradno prečiščeno besedilo);«.
Razlaga
S predlaganim amandmajem se upošteva pripombo Zakonodajno – pravne službe Državnega zbora RS.
Vsebina
Črta se beseda »proračuna« za besedo »uporabnikom«.
Razlaga
S predlaganim amandmajem se upošteva pripombo Zakonodajno – pravne službe Državnega zbora RS, kar pomeni, da se v obeh odstavkih za določanjem uporabnikov (skupaj pa trikrat), črta beseda »proračuna«.
Vsebina
Člen se spremeni tako, da se glasi: V prvem odstavku 40. člena se številka "4.874.430.839" nadomesti z številko "5.348.736.619"."
Razlaga
V obrazložitvi člena je navedeno, da so bila ob pripravi spremembe proračuna za leto 2014 predvidena tudi sredstva za dokapitalizacijo bank, ki pa so bila v višini 1 milijarde evrov porabljena že v proračunskem letu 2013, zato je potreba bilanco C uskladiti z novonastalimi dejstvi. Na seji Komisije za nadzor javnih financ je državna sekretarka mag. Mateja Vraničar dejala, da se je država letos zadolžila za okoli 4,3 milijarde evrov. Skupaj torej okoli 5,3 milijarde evrov, kar je 600 milijonov manj od predlaganega zneska. Zato predlagan obseg zadolžitve države znižujemo na znesek dobrih 5,3 milijarde evrov.
Vsebina
V prvem odstavku se številka "15" nadomesti s številko "10".
Razlaga
Predlagamo skrajšanje časa neposrednim uporabnikom proračuna za predložitev zahtevkov za povračilo sredstev, ki se financirajo iz sredstev evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2007-2013.
Vsebina
V prvem odstavku se številka "15" nadomesti s številko "10".
Razlaga
Predlagamo skrajšanje časa neposrednim uporabnikom proračuna za predložitev zahtevkov za povračilo sredstev, ki se financirajo iz sredstev evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2007-2013, in ki so bila izplačana iz državnega proračuna pred uveljavitvijo tega zakona.
Vsebina
V 6.b členu se beseda »osmih« nadomesti z besedno zvezo »treh delovnih«.
Razlaga
Menimo, da je čas osmih dni za pripravo uskladitve uredbe predolg, zato ta čas skrajšujemo na tri delovne dni od uveljavitve tega zakona.
Pripadniki katerih strank so se v postopku sprejemanja tega akta največkrat oglasili? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Kolikokrat so se v postopku sprejemanja tega akta oglasili moški, in kolikokrat ženske? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
O katerih temah so največkrat govorili pripadniki posameznih strank? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Seznam poslancev, urejen po številu izjav, ki so jih prispevali k razpravi v okviru sprejemanja akta. Največje število izjav navadno prispevajo predsednik in podpredsednika državnega zbora.
Povezava "Tematska analiza" prikaže relativen delež tem, ki jih je poslanec obravnaval v razpravi, s povezavo "Prikaz izjav" pa lahko prikažete vse izjave, ki jih je poslanec izrekel med razpravo.
Izjave se nanašajo na vse akte, ki so jih poslanci obravnavali v tekoči seji, zato ni nujno, da se nanašajo točno na ta akt.