Spodaj je prikazana časovnica dogodkov glede na obravnavani akt (predpis, zakon, odločitev) Državnega zbora. V časovnici so prikazani vloženi amandmaji in glasovanja o posameznih amandmajih in predlaganem aktu. S klikom na dogodek znotraj časovnice se nad njo prikaže vsebina posameznega amandmaja/ glasovanje poslancev Državnega zbora o amandmajih in predlaganemu aktu.
Spodaj so navedene posamezne obravnave akta. Razvrščene so glede na zaporedno številko obravnave in datum, na desni strani pa so navedeni podatki o glasovanjih ZA posamezni akt in glasovanjih PROTI posameznemu aktu. S klikom na posamezno obravnavo akta v Državnem zboru se vam prikaže razdelitev glasovanj poslancev po volilnih enotah in poslanskih skupinah.
tretja obravnava - nujni postopek
sprejet
Spodaj so prikazani predlagani amandmaji, ki so bili vloženi v obravnavani akt/ predpis. Razvidna je tudi vsebina predlaganega amandmaja ter obrazložitev predlagalca, zakaj je amandma vložil. Razvidno je tudi ali je bil amandma sprejet ali ne.
Vsebina
6. člen se spremeni tako, da se glasi: »Ta zakon začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. januarja 2015. Določbe 7. in 15. člena Zakona o davku na finančne storitve (Uradni list RS, št. 94/12) se uporabljajo do 1. januarja 2015.«
Razlaga
Podaljšuje se uporaba razveljavljenih določb do začetka uporabe novo uveljavljenih zakonskih rešitev, saj bi lahko zamik uporabe določb privedel do tega, da posamezne vsebine od uveljavitve zakona do začetka njegove uporabe ne bi bile normirane. V času od sprejema zakona do začetka njegove uporabe, je potrebno pripraviti Pravilnik o spremembah Pravilnika o obračunu davka na finančne storitve, da bo izvajanje Zakona o spremembah Zakona o davku na finančne storitve zagotovljeno s 1. januarjem 2015.
Vsebina
Peti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(5) Za prekrške iz tega člena se sme v hitrem postopku izreči globa tudi v znesku, ki je višji od najnižje predpisane globe, določene s tem členom.«. Šesti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(6) Za prekrške iz tega člena se ne kaznujejo pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost in njihove odgovorne osebe, če popravijo napake iz preteklih davčnih obdobij ali naknadno predložijo davčni obračun v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost.«.
Razlaga
Amandma sledi pripombam Zakonodajno pravne službe. Spremembi v petem in šestem odstavku sta redakcijske narave. V petem odstavku 5. člena ne gre za izjemo od splošnega pravila, temveč za posebno situacijo, ki jo dopušča tretji odstavek 52. člena Zakona o prekrških, in sicer, da se lahko izreče višja globa, kadar zakon tako določa. Napovedni stavek je preoblikovan tako, da je izpuščen del besedila »ne glede na prvi do četrti odstavek tega člena«. V šestem odstavku 5. člena je poenoteno poimenovanje, saj je celoten člen spremenjen tako, da ne govori več o davčnem zavezancu, ampak o pravni osebi, samostojnem podjetniku posamezniku in posamezniku, ki samostojno opravlja dejavnost in o njihovi odgovorni osebi, ne govori pa več o davčnem zavezancu in odgovorni osebi davčnega zavezanca.
Pripadniki katerih strank so se v postopku sprejemanja tega akta največkrat oglasili? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Kolikokrat so se v postopku sprejemanja tega akta oglasili moški, in kolikokrat ženske? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
O katerih temah so največkrat govorili pripadniki posameznih strank? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Seznam poslancev, urejen po številu izjav, ki so jih prispevali k razpravi v okviru sprejemanja akta. Največje število izjav navadno prispevajo predsednik in podpredsednika državnega zbora.
Povezava "Tematska analiza" prikaže relativen delež tem, ki jih je poslanec obravnaval v razpravi, s povezavo "Prikaz izjav" pa lahko prikažete vse izjave, ki jih je poslanec izrekel med razpravo.
Izjave se nanašajo na vse akte, ki so jih poslanci obravnavali v tekoči seji, zato ni nujno, da se nanašajo točno na ta akt.