Spodaj je prikazana časovnica dogodkov glede na obravnavani akt (predpis, zakon, odločitev) Državnega zbora. V časovnici so prikazani vloženi amandmaji in glasovanja o posameznih amandmajih in predlaganem aktu. S klikom na dogodek znotraj časovnice se nad njo prikaže vsebina posameznega amandmaja/ glasovanje poslancev Državnega zbora o amandmajih in predlaganemu aktu.
Spodaj so navedene posamezne obravnave akta. Razvrščene so glede na zaporedno številko obravnave in datum, na desni strani pa so navedeni podatki o glasovanjih ZA posamezni akt in glasovanjih PROTI posameznemu aktu. S klikom na posamezno obravnavo akta v Državnem zboru se vam prikaže razdelitev glasovanj poslancev po volilnih enotah in poslanskih skupinah.
druga obravnava DZ - skrajšani postopek
sprejet
tretja obravnava - skrajšani postopek
sprejet
Spodaj so prikazani predlagani amandmaji, ki so bili vloženi v obravnavani akt/ predpis. Razvidna je tudi vsebina predlaganega amandmaja ter obrazložitev predlagalca, zakaj je amandma vložil. Razvidno je tudi ali je bil amandma sprejet ali ne.
Vsebina
Besedilo 6. člena se nadomesti z besedilom: »(1) Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma, naslednji dan po vpisu nove pravne osebe, ki bo ustanovljena v skladu z zakonom, ki ureja spodbujanje razvoja turizma, v sodni register, preneha z opravljanjem nalog, ki so povezane z opravljanjem dejavnosti na področju načrtovanja in izvajanja politike trženja celovite turistične ponudbe Slovenije na domačem in tujih trgih. (2) Ne glede na določbo 49. člena Zakona o javnih agencijah (Uradni list RS, št. 52/02, 51/04 - EZ-A in 33/11 - ZEKom-C), se po vpisu nove pravne osebe iz prejšnjega odstavka, ki bo ustanovljena skladno z zakonom, ki ureja spodbujanje razvoja turizma, v sodni register, ne opravi likvidacija. (3) Vlada Republike Slovenije v roku šestih mesecev od uveljavitve tega zakona uskladi Sklep o ustanovitvi Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (Uradni list RS, št. 80/12) s tem zakonom.«
Razlaga
Predlagatelji niso predvideli prehodnih in končnih določb zakona, s katerimi bi bilo nujno urediti na kakšen način bo nadaljevala delo Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma do ustanovitve nove javne agencije za področje turizma.
Vsebina
V 4. členu se za besedo »prvega« dodata besedi »in drugega«.
Razlaga
V opredelitvi področij SPIRIT se črta področje turizma, saj javna agencija SPIRIT Slovenija z ustanovitvijo Slovenske turistične organizacije ne bo več opravljala nalog s področja spodbujanja razvoja turizma. Predlagatelj ni predvidel črtanja besede »turizem« v drugem odstavku 13. člena Zakona o podpornem okolju za podjetništvo.
Vsebina
»Ta zakon začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«
Razlaga
Ta člen določa rok za uveljavitev zakona.
Vsebina
V 1. členu se besedilo »V Zakonu o spodbujanju tujih neposrednih investicij (Uradni list RS, št. 107/06 – uradno prečiščeno besedilo, št. 11/11 in št. 57/15)« nadomesti z besedilom »V Zakonu o podpornem okolju za podjetništvo (Uradni list RS, št. 102/07, 57/12 in 82/13)«.
Razlaga
Z amandmajem se uredi ustrezno poseganje v besedilo osnovnega zakona, v delu sklicevanj na zakon, v besedilu katerega se izvajajo spremembe. Predlagatelj v besedilu 1.člena navaja »Zakon o spodbujanju tujih neposrednih investicij« in ne Zakon o podpornem okolju za podjetništvo, ki je predmet spremembe, zaradi česar ni jasno razvidno, kateri zakon predlagatelj želeli spremeniti, oziroma je poseganje v besedilo osnovnega zakona nesistemsko in vsebinsko neustrezno.
Vsebina
»Črtata se prvi in drugi odstavek 6. člena.«
Razlaga
Prvi odstavek 6. člena ponavlja, kar je že določeno v 4. členu Predloga zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o spodbujanju razvoja turizma. Drugi odstavek istega člena pa je oblikovan kot izjema od 49. člena Zakona o javnih agencijah, vendar ne gre za položaj iz 49. člena omenjenega zakona, zato se s predmetno določbo v zakon vnaša nejasnost. S predlaganim amandmajem se črta besedilo prvega in drugega odstavka 6. člena. Predlagani amandma tudi sledi predlogu Zakonodajno-pravne službe DZ RS.
Pripadniki katerih strank so se v postopku sprejemanja tega akta največkrat oglasili? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Kolikokrat so se v postopku sprejemanja tega akta oglasili moški, in kolikokrat ženske? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
O katerih temah so največkrat govorili pripadniki posameznih strank? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Seznam poslancev, urejen po številu izjav, ki so jih prispevali k razpravi v okviru sprejemanja akta. Največje število izjav navadno prispevajo predsednik in podpredsednika državnega zbora.
Povezava "Tematska analiza" prikaže relativen delež tem, ki jih je poslanec obravnaval v razpravi, s povezavo "Prikaz izjav" pa lahko prikažete vse izjave, ki jih je poslanec izrekel med razpravo.
Izjave se nanašajo na vse akte, ki so jih poslanci obravnavali v tekoči seji, zato ni nujno, da se nanašajo točno na ta akt.