Spodaj je prikazana časovnica dogodkov glede na obravnavani akt (predpis, zakon, odločitev) Državnega zbora. V časovnici so prikazani vloženi amandmaji in glasovanja o posameznih amandmajih in predlaganem aktu. S klikom na dogodek znotraj časovnice se nad njo prikaže vsebina posameznega amandmaja/ glasovanje poslancev Državnega zbora o amandmajih in predlaganemu aktu.
Spodaj so navedene posamezne obravnave akta. Razvrščene so glede na zaporedno številko obravnave in datum, na desni strani pa so navedeni podatki o glasovanjih ZA posamezni akt in glasovanjih PROTI posameznemu aktu. S klikom na posamezno obravnavo akta v Državnem zboru se vam prikaže razdelitev glasovanj poslancev po volilnih enotah in poslanskih skupinah.
obravnava - DZ
zavrnjen
obravnava - DZ
zavrnjen
obravnava - DZ
zavrnjen
obravnava - DZ
sprejet
Spodaj so prikazani predlagani amandmaji, ki so bili vloženi v obravnavani akt/ predpis. Razvidna je tudi vsebina predlaganega amandmaja ter obrazložitev predlagalca, zakaj je amandma vložil. Razvidno je tudi ali je bil amandma sprejet ali ne.
Vsebina
V predlogu priporočila se za poglavjem »2.6. UPRAVNE ZADEVE« doda novo poglavje, ki se glasi: » 2.12 ZDRAVSTVENO VARSTVO IN ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE 1. Državni zbor RS Ministrstvu za zdravje priporoča, da priprave sistemske ukrepe, s katerimi bo zagotovljena večja učinkovitost vseh vrst nadzorov v zdravstvu. 2. Državni zbor RS Ministrstvo za zdravje poziva, naj zagotovi, da se pravica do drugega mnenja, katero podlago daje Zakon o pacientovih pravicah izvaja dosledno in financira v celoti iz sredstev namenjenih obveznemu zdravstvenemu zavarovanju, saj je pravica do drugega mnenja del primarne zdravstvene oskrbe.«
Razlaga
Že več let je opaziti, da nadzori, kot so opredeljeni v sedaj veljavni zakonodaji ne dosegajo svojega namena, oziroma so ukrepi, ki jih jima pristojni minister oziroma pristojno ministrstvo na tem področju zelo ohlapno in nedoločno opredeljeni. Zaradi navedenega je nujen sprejem nove zakonodaje, ki bo sledila spremembam, ki so v družbi nastale v zadnjih 20 letih, tj. od sprejema sedaj veljavne zakonodaje. V letih po sprejemu zakona, ki opredeljuje pravice pacientov, se je v samem izvajanju pravice do drugega mnenja oblikovala neenotna praksa, in sicer, da določen del zdravnikov, drugo mnenje smatra kot novo zdravstveno storitev, medtem, ko sam zakon tega ne določa na ta način. Z neenotno prakso prihaja do situacije, ko pacienti pri uveljavljanju pravic preko istega zdravstvenega sistema, niso obravnavani na enakopraven način.
Pripadniki katerih strank so se v postopku sprejemanja tega akta največkrat oglasili? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Kolikokrat so se v postopku sprejemanja tega akta oglasili moški, in kolikokrat ženske? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
O katerih temah so največkrat govorili pripadniki posameznih strank? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Seznam poslancev, urejen po številu izjav, ki so jih prispevali k razpravi v okviru sprejemanja akta. Največje število izjav navadno prispevajo predsednik in podpredsednika državnega zbora.
Povezava "Tematska analiza" prikaže relativen delež tem, ki jih je poslanec obravnaval v razpravi, s povezavo "Prikaz izjav" pa lahko prikažete vse izjave, ki jih je poslanec izrekel med razpravo.
Izjave se nanašajo na vse akte, ki so jih poslanci obravnavali v tekoči seji, zato ni nujno, da se nanašajo točno na ta akt.