Spodaj je prikazana časovnica dogodkov glede na obravnavani akt (predpis, zakon, odločitev) Državnega zbora. V časovnici so prikazani vloženi amandmaji in glasovanja o posameznih amandmajih in predlaganem aktu. S klikom na dogodek znotraj časovnice se nad njo prikaže vsebina posameznega amandmaja/ glasovanje poslancev Državnega zbora o amandmajih in predlaganemu aktu.
Spodaj so navedene posamezne obravnave akta. Razvrščene so glede na zaporedno številko obravnave in datum, na desni strani pa so navedeni podatki o glasovanjih ZA posamezni akt in glasovanjih PROTI posameznemu aktu. S klikom na posamezno obravnavo akta v Državnem zboru se vam prikaže razdelitev glasovanj poslancev po volilnih enotah in poslanskih skupinah.
tretja obravnava
sprejet
Spodaj so prikazani predlagani amandmaji, ki so bili vloženi v obravnavani akt/ predpis. Razvidna je tudi vsebina predlaganega amandmaja ter obrazložitev predlagalca, zakaj je amandma vložil. Razvidno je tudi ali je bil amandma sprejet ali ne.
Vsebina
Besedilo 15. člena se spremeni tako, da se glasi: »15. člen V 54. členu se doda podnaslov člena, ki se glasi »(prekrški)«. V prvem odstavku se v 36. točki beseda »policiji«, nadomesti z besedilom »ministrstvu, pristojnemu za promet,« Doda se nov četrti odstavek, ki se glasi: »(4) Z globo 2.000 eurov se kaznuje pravna oseba, ki kot pooblaščena organizacija izvaja preglede in izdaja potrdila (certifikate) v nasprotju s 35. členom tega zakona ali ne izvaja strokovnega usposabljanja voznikov v skladu s 37. členom tega zakona.«. Dosedanja četrti in peti odstavek postaneta peti in šesti odstavek. Za dosedanjim šestim odstavkom, ki postane sedmi odstavek, se doda nov osmi odstavek, ki se glasi: »(8) Z globo 400 eurov se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe, ki stori prekršek iz četrtega odstavka tega člena.«.
Razlaga
Predlagana sprememba je v skladu s predlogom ZPS.
Vsebina
V drugem stavku 31. člena se besedilo »nacionalno poklicno kvalifikacijo "operater/operaterka pri prevozu nevarnega blaga"« nadomesti z besedilom »nacionalno poklicno kvalifikacijo s področja izvajanja prevoza nevarnega blaga (operater)«.
Razlaga
Predlagana sprememba je v skladu s predlogom ZPS. Na opisni način se navaja sklic na nacionalno poklicno kvalifikacijo.
Vsebina
V prvem odstavku 37. člena se besedilo nacionalne poklicne kvalifikacije »"operater/operaterka pri prevozu nevarnega blaga"« nadomesti z besedilom »nacionalne poklicne kvalifikacije s področja izvajanja prevoza nevarnega blaga (operater)«. Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(4) Minister, pristojen za promet, lahko na podlagi predloga organa, pristojnega za nadzor, začasno odvzame pooblastilo za obdobje treh mesecev, če pooblaščena organizacija ne izvaja strokovnega usposabljanja v skladu s prejšnjim odstavkom, in sicer: – če strokovnega usposabljanja ne izvaja po predpisanem programu ali ga ne izvede v celoti, – če strokovno usposabljanje izvajajo osebe, ki ne izpolnjujejo predpisanih pogojev, – če strokovno usposabljanje ni izvedeno v skladu z izdanim pooblastilom.«. Doda se nov peti odstavek, ki se glasi: »(5) Če pooblaščena organizacija v roku enega leta po poteku začasnega odvzema pooblastila ponovno ne izvaja strokovnega usposabljanja v skladu s tretjim odstavkom tega člena, minister, pristojen za promet, na predlog organa, pristojnega za nadzor, trajno odvzame pooblastilo«. V dosedanjem petem odstavku, ki postane šesti odstavek, se besedilo »za preverjanje nacionalne poklicne kvalifikacije "operater/operaterka pri prevozu nevarnega blaga"« nadomesti z besedilom »kot so določeni za področje izvajanja prevoza nevarnega blaga (operater) s predpisi o nacionalnih poklicnih kvalifikacijah«. Dosedanji šesti odstavek postane sedmi odstavek.
Razlaga
Predlagana sprememba je v skladu s predlogom ZPS. Na opisni način se navaja sklic na nacionalno poklicno kvalifikacijo. V členu je tudi določeno stopnjevanje sankcij, če pooblaščena organizacija ne izvaja strokovnega usposabljanja v skladu s predpisi.
Vsebina
V tretjem odstavku 53. člena se besedilo »je za nadzor nad izvajanjem tega zakona in na njegovi podlagi izdanih izvršilnih predpisov pristojna Finančna uprava Republike Slovenije« nadomesti z »nadzoruje izvajanje tega zakona in na njegovi podlagi izdane izvršilne predpise organ, pristojen za carinske zadeve«.
Razlaga
Predlagana sprememba je v skladu s predlogom ZPS in navaja splošno poimenovanje organa.
Vsebina
Tretji odstavek 17. člena se spremeni tako, da se glasi: »(3) Pri odvzemu pooblastil pooblaščenim organizacijam na podlagi sedmega odstavka 35. člena ter četrtega in petega odstavka 37. člena zakona se upoštevajo kršitve, ki so bile storjene po uveljavitvi tega zakona.«.
Razlaga
Predlagana sprememba je v skladu s predlogom ZPS, da je treba natančno določiti rok uveljavitve določbe in izključiti možnost, da bi se določbe zakona razlage retroaktivno.
Vsebina
Na začetku tretjega odstavka 16. člena se doda besedilo: »Ministrstvo, pristojno za promet, vzpostavi evidenco izdanih potrdil (certifikatov) najkasneje v roku šestih mesecev od uveljavitve tega zakona.«
Razlaga
Predlagana sprememba sledi mnenju ZPS in določa rok za vzpostavitev evidence.
Vsebina
V drugem stavku 30. člena se besedilo »nacionalno poklicno kvalifikacijo "varnostni svetovalec/varnostna svetovalka za prevoz nevarnega blaga"« nadomesti z besedilom »nacionalno poklicno kvalifikacijo s področja varnostnega svetovanja za prevoz nevarnega blaga«.
Razlaga
Predlagana sprememba je v skladu s predlogom ZPS. Na opisni način se navaja sklic na nacionalno poklicno kvalifikacijo.
Vsebina
Šesti in sedmi odstavek 35. člena se spremenita tako, da se glasita: »(6) Ministrstvo, pristojno za promet, vodi evidenco izdanih potrdil (certifikatov), ki jih izdajo pooblaščene organizacije iz četrtega odstavka tega člena, v elektronski obliki. Evidenca vsebuje podatke, ki morajo biti vneseni v potrdilo (certifikat) na podlagi predpisa iz prvega odstavka 3. člena tega zakona, in sicer identifikacijske in tehnične podatke o vozilu, vrsti opravljenih pregledov, veljavnosti pregleda ter pooblaščeni organizaciji, ki je opravila pregled. Podatke v evidenco vpisujejo pooblaščene organizacije iz petega odstavka tega člena, ki postopek pregleda vozila začnejo z vnosom podatkov o vozilu v evidenco in ga končajo z izpisom potrdila (certifikata) iz evidence. (7) Pooblaščena organizacija mora izvajati preglede ustreznosti vozil v skladu z določbami tega člena in predpisi iz prvega odstavka 3. člena tega zakona. Če pooblaščena organizacija ne izvaja pregledov ustreznosti vozil v skladu z navedenimi določbami, lahko minister, pristojen za promet, na predlog organa, pristojnega za nadzor, začasno odvzame pooblastilo za obdobje treh mesecev. Če pooblaščena organizacija v roku enega leta po poteku začasnega odvzema pooblastila ponovno ne izvaja pregledov ustreznosti vozil v skladu z navedenimi določbami, minister, pristojen za promet, trajno odvzame pooblastilo.«.
Razlaga
Predlagana sprememba je v skladu s predlogom ZPS. Navedeni so podatki, ki jih bo vsebovala evidenca izdanih potrdil (certifikatov) ter stopnjevanje sankcij, če pooblaščena organizacija ne izvaja pregledov v skladu s predpisi.
Vsebina
V tretjem odstavku 52. člena se besedilo »določbi prvega in« nadomesti z besedo »določbo«.
Razlaga
Predlagana sprememba je v skladu s predlogom ZPS. Predlagano besedilo spremembe ne predstavlja izjeme v pristojnosti za izdajo izvršilnih predpisov.
Pripadniki katerih strank so se v postopku sprejemanja tega akta največkrat oglasili? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Kolikokrat so se v postopku sprejemanja tega akta oglasili moški, in kolikokrat ženske? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
O katerih temah so največkrat govorili pripadniki posameznih strank? Predsednik in podpredsednik DZ sta izvzeta.
Seznam poslancev, urejen po številu izjav, ki so jih prispevali k razpravi v okviru sprejemanja akta. Največje število izjav navadno prispevajo predsednik in podpredsednika državnega zbora.
Povezava "Tematska analiza" prikaže relativen delež tem, ki jih je poslanec obravnaval v razpravi, s povezavo "Prikaz izjav" pa lahko prikažete vse izjave, ki jih je poslanec izrekel med razpravo.
Izjave se nanašajo na vse akte, ki so jih poslanci obravnavali v tekoči seji, zato ni nujno, da se nanašajo točno na ta akt.